2/02/2012

Meet Me - Facebook Upgrade.

Tao Okomoto by Lachlan Bailey for Vogue China
Miło mi jest poinformować Was, że ruszył zupełnie nowy fanpage Firma Kokarda.
Chciałam Was serdecznie zaprosić do jego odwiedzenia.
Nie jestem w stanie publikować na blogu wszystkich moich inspiracji, nowinek kosmetycznych, również jest mi łatwiej odpowiadać na Wasze pytania związane z pielęgnacją, makijażem. Możecie też szybko zobaczyć co robię;-)
Zapraszam więc na nowy fanpage. Mam nadzieję być z Wami w kontakcie.
FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. Dzięki za dobre rady przydały się
    I zapraszam do siebie
    http://obrzedyitradycje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.