1/26/2012

Art of Simplicity/Sztuka Prostoty Dominque Loreau.

my bathroom now

Dominique Loreau - "Sztuka prostoty"
Już od dawna chciałam napisać o tej książce. Całkowicie mnie zachwyciła. 
Czytam ją do tej pory, wracając do wybranych rozdziałów, szczególnie do pielęgnacji ciała. Dlatego w mojej łazience zagościła na stałe szczotka do masażu z naturalnego włosia, oraz oliwa z oliwek i awokado, a w lodówce duża butelka octu winnego- więcej o ocie tutaj. 
Same wiecie, że bezustanne kupowanie nowych kosmetyków pielęgnacyjnych to niekończący się marketing... i czasem nic to nie daje, więc może zainteresuje was sztuka prostoty.

Polecam obejrzenie swojej łazienki i pozbycie się wszystkiego co jest zużyte, przeterminowane, lub jest niechcianym prezentem. Posegregowałam w ten sposób wszystkie kosmetyki. Oczyściłam w ten sposób nie tylko swoją łazienkę ;-) Oczywiście nie zniknęły z łazienki kremy, których używałam, ale teraz zamiast dwóch kremów mam jeden. Nadal najbardziej wierzę w wieczorny masaż twarzy i ciała olejkami, złuszczanie - mam za to inne podejście do "cudownych" kremów za 250pln. Dominique poleca też kupienie drogiego podkładu - ja zostaje przy kremach BB.

I na koniec fragment książki: 
"Najlepszą terapią dla cery są zdrowe odżywianie, wystarczająco długi sen, czysta woda i szczęście."
(...) Być pięknym to przede wszystkim być sobą. Na piękno składa się kilka czynników: pewność siebie, duma, prezencja, postawa ciała poziom energii. Dlatego gdy kobieta czuje się pociagajaca rzeczywiście taka jest."
FirmaKokarda

6 komentarzy:

  1. Jestem wielka fanka ksiazek ale przede wszystkim kryminalow. Zainteresowalas mnie ta i koniecznie musze ja przeczytac (-:

    OdpowiedzUsuń
  2. wow. zainteresowałaś mnie :)

    Zapraszam do mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog, ciekawe notki oraz zdjęcia. Dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do mnie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo za komplementy!
    ;-) pozdrawiam Was również!

    OdpowiedzUsuń
  5. zainteresowałaś mnie również tą książką, kupiłam ją i jestem zachwycona. chciałabym przyjąć taki styl pielęgnacji, ale wiesz zapewne, jak to jest, kobiety uwielbiają kosmetyki i często kupują coraz to nowsze, bo po prostu to uwielbiają :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.