11/28/2011

New Korean Sheet Mask & New Skin Care Set.


Dostałam właśnie moje nowe, koreańskie zamówienie.
Uwielbiam wypróbowywać nowe kosmetyki, szczególnie gdy podejście pielęgnacyjne jest zupełnie odmienne od naszego europejskiego. Najbardziej zależało mi na kosmetykach odtruwających skórę z toksyn, poprawiających jędrność, oraz chciałam wypróbować nowy rodzaj peelingu: podobny do Marvel Gel Ginvera. Również przyjechały nowe maski ze składnikami, które najbardziej mnie zaciekawiły: śluz ślimaka, nato, oraz czerwony żeń szeń.

Wkrótce przedstawię Wam recenzje zakupionych przeze mnie kosmetyków. Myślę, że będzie to w kilku postach, połączonych może z innymi nowościami.
W skrócie:
  • Hera, Aguabolic: Mineral Sleeping Mask
  • Su:mi 37 White Award: Detox Mask
  • Bio-Essence: Deep Exfoliating Gel
  • maski Dermal: Collagen Snail Mask, Collagen Red Ginseng Mask, Collagen Nato Mask
Link do sprzedającego: polecam, szybka przesyłka oraz dostałam słodkiego mikołaja z czekolady co mnie wzruszyło ;-)

Oraz chciałam ogłosić, że dla 200 - obserwatora na blogu na pewno będzie jakiś prezent ode mnie ;-) Nie wiem jeszcze dokładnie co to będzie, ale zapraszam!

FirmaKokarda

3 komentarze:

  1. Jak zwykle kusisz nowościami kosmetycznymi przez co niedługo pewnie zbankrutuję :p , chętnie czytam Twoje recenzje i oglądam coraz piękniejsze prace makijażowe :)).Dzięki Kokardko i powodzenia szczęściarze z losowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią poczytam nowe recenzje,pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy sprawdzą się ;))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.