11/22/2011

Korean Sheet Mask/Beauty Friends Masks.

Już na pewno nie raz słyszałyście o maskach w postaci nasączonych, bawełnianych chust z otworami na oczy i usta. 
Oczywiście postanowiłam ich spróbować, nie są najtańsze - ponieważ jedną maskę możecie użyć tylko jednokrotnie. W Koreii, Japonii, Malezji  - takie maski kupuje się w opakowaniach po 10 szt. i są naprawdę tanie i zupełnie oczywiste, że każda kobieta ma je na swojej półce.
Na allegro znalazłam sheet mask w cenie 5 zł za sztukę. Ponieważ nie sposób stosować je codziennie - zaczęłam używać ich 1-2 razy w tygodniu. Najprzyjemniej robić to w weekend leżąc w wannie. 

Kupiłam maski Beauty Friends - są to chyba najtańsze maski tego typu,  ale już uzupełniłam kolejną partię o maski Dermal, (jest to marka malezyjska). Tutaj pokusiłam się o wyciąg z czerwonego żeńszenia, węgla, wyciąg ze śluzu ślimaka (słyszałam, że jest genialny - i bardzo popularny w Azji) i oczywiście maskę kolagenową.

Najbardziej zależało mi na masce kolagenowej - kolagen to mój ulubiony składnik pielęgnacyjny. Kupiłam też maskę z zawartością owsa. Obie maski działają nawilżająco, odżywczo, poprawiają napięcie skóry - likwidują zaczerwienia wynikające z przesuszenia skóry pod wpływem pracy przy komputerze, klimatyzacji, ogrzewania lub niskich temperatur; maska z owsa dodatkowo rozjaśnia skórę. Nie zauważyłam drastycznych różnic w stosowaniu obu masek, ale jestem bardzo z nich zadowolona. Skóra jest "napompowana" od środka, ujędrniona i nawet po długiej nocnej imprezie wygląda dobrze;-) Maski stosuje się bardzo łatwo, wystarczy oczyścić skórę, wyciągnąć maskę z opakowania, nadać jej kształt i "przykleić" do twarzy na ok 30 min. Dobrze żeby nie widział was wasz chłopak;-)
Maska się nie odkleja, pracowałam w niej przy komputerze i nawet sprzątałam mieszkanie;-) Po zastosowaniu wmasowujecie resztę produktu w skórę, nie zmywacie twarzy! 

Pod tym linkiem znajdziecie maski dostępne na allegro. Czekam na partię masek marki Dermal, na pewno o nich napiszę. 
Poniżej filmik Azjatyckiego Cukru, ktory też jest w nich zakochany.
FirmaKokarda

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię te maseczki,ale kupuję je z Ebaya - 15 maseczek po ok 32 zł z darmową wysyłką. Miałam już prawie wszystkie rodzaje i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.