10/18/2011

Skin 79 Super+BB Cream VIP Gold Collection & Skinfood Salomon Darkcircle Concelaler - recenzje.

 Skin79 Super+ BB Cream
SKIN79 SUPER+ BB CREAM VIP GOLD COLLECTION
Całkowicie się uzależniłam od kremów BB, ale za to jaki dają efekt - warto.
Nigdy nie lubiłam mocnego krycia, efektu maski i uczucia, że skóra jest "zaklejona" podkładem. Kremy BB łączą w sobie dodatkowe działanie pielęgnacyjne + wysoki filtr PP - dla mnie jest to ideał, którego szukałam wiele lat.
Po zakupie próbki kremu Skin79 Super Plus BB Cream VIP Gold Collection - po pierwszym użyciu stwierdziłam że jest to mój "gral".
Dlaczego?
Skład: adenozyna + arbutyna, kawior oraz złoto (składniki VIP), olej ze słodkich migdałów, ekstrakt z kawy, wyciąg z ziaren słonecznika, ryż, zielona herbata
Działanie:
rozjaśnianie skóry, działanie przeciwzmarszczkowe + wysoka ochrona przed promieniowaniem, nawilżanie i odżywianie skóry, redukuje błyszczenie (?!)
Efekt:
lekko rozjaśniona, gładka promienista skóra z satynowym wykończeniem + utrzymujący się efekt bez dodatkowego przetłuszczenia się w strefie T.
Krem przeznaczony jest dla skór suchych i normalnych, reklama sugeruje skórę dojrzałą lub dojrzalszą;-) niż 25+. Na mojej mocno mieszanej skórze - nawet na strefie T sprawdza się doskonale. Jeden odcień, który dopasowuje się do każdej karnacji od bardzo jasnej do średniej. Krem ma lekko różowe wykończenie co jest idealne do skór z dużą ilością żółtego pigmentu lub skór zmęczonych.
Opakowanie:
złote walcowate opakowanie z pompką, idealnie mieści się w dłoni (kupiłam starą wersję - większą); higiena użytkowania i estetyczna przyjemność

O produkcie ze strony producenta: tutaj.

Krem kupiłam na allegro: 40 ml/69 pln

SKINFOOD SALOMON DARCIRCLE CONCEALER CREAM 01
Skin Food Salomon Darkcircle Concealer 01 
Na pewno dzięki You Tube i KatOsu słyszałyście już o tym korektorze pod oczy. 
Z rozpędu kupiłam go w doskonałej cenie od tego samego sprzedającego. 
Jest to korektor w kremie w formie pasty, dostępny jest w dwóch kolorach - wybrałam jaśniejszy 01.  Przypomina mi bardzo Benefit Erase Paste (Benefit ma kolor bardziej przystosowany na rynek europejski i wg. mnie jest bardziej kryjący). 
Kolor tego korektora sugeruje, że będzie doskonały na zasinienia - przede wszytskim ma pigmenty morelowy + różowy. Doskonale się go stopniuje - można dodawać go warstwami, aż do uzyskania porządanego efektu. Nie podkreśla zmarszczek to zasługa wyciągu oleju z łososia, jest tłusty, daje przyjemne uczucie odżywienia. Obawiałam się, że będzie za ciemny dla mnie, jednak jest kryjący ale i transparentny (?!). W pracy na planie zdjęciowym przydaje się kiedy skóra pod oczami modelek jest już zmęczona kurzem i światłem ostrych lamp - odżywia i wygładza. 
W plastikowym słoiczku jest 10 gr korektora - więc bardzo dużo; nie czułam zapachu łososia:-), pachnie bardzo przyjemnie, trochę pudrowo.

Nakładam go syntetycznym pędzlem - mam bardzo mocno podkrążone oczy więc potrzebuję kilku warstw. 
Poniżej film Katosu - i jej odczucia na temat tego produktu.
Ze strony producenta: tutaj. Można również dokupić do niego specjalny puder utrwalający z tej samej serii.

Za korektor zapłaciłam 39,90 pln.


FirmaKokarda

5 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona tym blogiem. Z całą pewnością z wielką ochotą będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja, ja jednak mam inne odczucia co do tego BB kremu, mam cerę mieszana i po dłuższym stosowaniu dostałam masakrycznego wysypu po tym kremie :( Nigdy więcej, to samo było przy "różowym" i z serii Oriental Gold Plus :(
    A jeśli chodzi o korektor to polecam Skin79 z serii Oriental Gold Plus lekki i dobrze maskuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam właśnie, zeby zadać pytanie o BB creamy - bo oczywiście kuszą, ale jest ich tyle, że nie mam pojęcia jaki wybrać dla siebie. Myślałam, żeby zacząć od różowego - niby najlepszego, najbardziej popularnego, tylko boję się, że to co jest na allegro to podróbki...

    OdpowiedzUsuń
  4. do BuuuGi - ślicznie dziękuję <3 na prawdę jest mi miło, że czytacie mój blog;-)))

    do mamy Stelii i Livii- na pewno reakcje na kosmetyki są sprawą indywidualną - ja nie miewam alergii, a wszytskie recenzje zawsze pozostaną subiektywne, jednak zanim go kupiłam, zużyłam próbkę - zajęło mi to 2 tyg, czytałam dużo recenzji - na razie, zachwyt pozostał - nawet po 12 godzinnym dniu pracy - skóra wygląda rewelacyjnie - życzę więcej powodzenia z następnymi BB.

    do natalki: nie mam jednoznacznej recepty na to, który będzie najlepszy, możesz przeczytać moją recenzję Missha BB Cream, są tam też filmiki i linki, poszukać na YouTube i internecie, oraz innych blogach różnych odczuć, na pewno musisz dopasować BB do typu skóry oraz dopasować go kolorystycznie. Przed Tobą czas prób i błędów - polecam sklep Asian Store na allegro - mają wiele próbek + blog z kolorystyką. Mi bardzo ułatwiło to zakupy;-) Mam nadzieję, że chociaż trochę Ci pomogłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie: gdzie kupiłaś swój korektor skin food ?
    Czytałam na wizażu, to co dla jednych jest minusem dla innych plusem.
    Zbyt tłusta konsystencja? Akurat - mam suchą skórę pod oczami
    a nie mogę przypudrować tych okolic bo zmarszczki uwidaczniają się natychmiastowo
    i skóra wygląda na jeszcze bardziej suchą

    jako maniaczka korektorów
    proszę o info :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.