10/09/2011

Freeze 24•7 Anti Aging Eye Serum - Recenzje.


Freeze 24/7 Anti Age Serum - serum przeciwzmarszczkowe o działaniu silnie wygładzającym,  pomaga zwalczyć opuchnięcia, cienie pod oczami. Chłodzi, ujędrnia. Jest całkowicie hypoalergiczne, bezzapachowe. Opakowanie 15 ml w plastikowej buteleczce z pompką. Kosztuje ok 45 $, w sklepach internetowych ceny wahają się od 300 pln - 670 pln (?!).

Oczywiście zupełnie niechcący kupiłam kultowy kosmetyk Freeze. Skończyło mi się serum pod oczy i postanowiłam poszukać czegoś w TK Maxx, za serum zapłaciłam 28 pln. Bardzo spodobało mi się walcowate, srebrne opakowanie, sprawiało wrażenie dobrego produktu, więc intuicyjnie powędrowało do koszyka. Następnie zaczęłam szukać tego produktu w internecie. Okazało się, że jest to kultowa amerykańska marka, której hasłem jest: "Nature not Needles". Sama nazwa marki wskazuje na to, że produkty "zamrażają" wybrane partie jak botox. Rzeczywiście tak jest;-) Serum ma postać "cienkiego" kremu - lub lekkiego fluidu w kolorze białym, trzeba je bardzo umiejętnie stosować. Działa!
Nie należy nakładać go zbyt dużo, raczej minimalne ilości pod oczy i na powieki.

Bardzo wielu recenzentów skarży się na zbieranie się produktu, białe, kruszące się ślady pod oczami. Sama za pierwszym razem zrobiłam ten błąd - ale już za drugim razem nałożyłam minimalną ilość produktu. Nic się nie kruszy, nałożyłam na nie drugi krem pod oczy (Bienefiance Shiseido) i doskonale sprawdziło się pod makijaż na cały dzień.

Efekty:
  • natychmiast wygładza i wyrównuje skórę pod oczami, działa jak żelazko
  • znika cała opuchlizna w ciągu paru sekund skóra pod okiem jest wyprasowana i gładka, poczułam się jakbym znowu miała 25 lat - i to jest magiczne działanie
  • cudownie chłodzi - jest to uczucie jakby była wpompowywana woda wokół oka, to przyjemne mrowienie utrzymuje się około 2 godz. 
Minusy:
  • nie zauważyłam szczególnego działania na cienie pod oczami, ale stosuję to serum dopiero od 3 tyg, i tylko w dni, kiedy moje oczy potrzebują specjalnej kuracji lub mam spotkanie i chcę wyglądać dobrze;-) 
  •  cena - gdybym miała je kupić w regularnej cenie nigdy bym się na nie nie zdecydowała
  • specyfika używania - dla osób niecierpliwych, mężczyzn - w ogóle się nie nadaje ze względu na to że trzeba dozować go dużo mniej, efekt "wyprasowanego oka" utrzymuje się tylko w trakcie używania
Nie jest to kosmetyk dla młodych osób, raczej dla po 30 roku życia z widocznymi zmarszczkami i wiotką skórą. Wrzucam go do przegródki - ciekawostki i jeżeli będzie jeszcze w TK Maxx dostępny na pewno go kupię.
FirmaKokarda

1 komentarz:

  1. First, you want to cleanse and dry your face thoroughly. Then, apply a small amount to a specific problem area and massage the cream into your skin. As it absorbs, lines, wrinkles, and even stretch marks disappear. Repeat the process 1 or 2 more times if necessary.
    Revitaderm Reviews
    Perfect Radiance Anti Againg

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.