10/21/2011

Chanel Peridot czy Wibo/Recenzje.

Wibo Expres Grown-ciemna zieleń ze złotymi opiłkami/Rossman
Wibo - kolor starego złota/Rossman
Catrice Mermaiden - benzynowy fiolet z zielonym połyskiem

To nie jest post dla kolekcjonerek Chanel, raczej dla tych co tak jak ja nie lubią przepłacać za napis na buteleczce.
Oczywiście musiałam obejrzeć objawienie "lakiernicze" tego sezonu - czyli lakier 531 Peridot Chanel.
Pomalowałam nim nawet paznokcie w perfumerii - zachwyt prysł, niczym nie przypomina koloru w buteleczce, jest po prostu złoty z poblaskiem zieleni;-), ale jestem wdzięczna Chanel za odświerzenie trendu lakierów typu "benzyna".
Ponieważ wciąż potrzebuję nowinek na sesje zdjęciowe - kupiłam mix ze zdjęć powyżej i stosuję z powodzeniem. Jedna warstwa lakieru Catrice Mermaid + warstwa złotego lakieru Wibo dają efekt, który bardzo przypomina Chanel - lub doskonale go kopiuje, więc... zachęcam do zabawy.

Ostatnio bardzo lubię na paznokciach ciemną zieleń mchu ze złotymi drobinkami (również Wibo).
FirmaKokarda

3 komentarze:

  1. podobny do tego z chanel jest zlota "benzynka" z sephory a kosztuje 5 razy mniej:)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sephora ok 15 pln? ten kosztuje tylko 4,5 a z dobrych jakościowo lakierów bardzo polecam INGLOT;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam lakiery Sensique z jesienno-zimowej kolekcji, w większości są to intrygujące duo chrome. Kosztują ok. 6 zł.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.