9/17/2011

Skin Food Peach Sake Silky Finish Powder/New Buys & Favs of the Summer.

Lato minęło - przedstawiłam Wam nowe kosmetyki, których używałam całe lato i nadal używam, z wielką przyjemnością.
Post będzie dotyczył głownie mojego ostatniego koreańskiego zakupu - Peach Sake Silk Finish Powder Skin Food.
Inne kosmetyki wymienię, jeśli będziecie chcieli coś więcej się o nich dowiedzieć, napiszcie komentarz, zrobię oddzielny post.
  • Olejek Rozświetlający do ciała Pat&Rub - idealnie podkreśla letnią opaleniznę na nogach, dekolcie, ramionach, pięknie pachnie, więcej przeczytacie: tutaj.
  • Krem do Rąk Żurawina i Cytryna Pat & Rub - moje uzależnienie, zapach, działanie...wszystko, więcej tutaj. Oba kosmetyki kupiłam w promocyjnej cenie.
  • Bed Head Tigi Some Like it Hot - olejek, serum do włosów, kropla wmasowana we włosy rano, chroni przed słońcem, prostownicą, suszarką. Pachnie obłędnie jak olejek Monoi, lub kokos. Więcej tutaj. Niezastąpiony TK Maxx miał je w cenie 27pln.
  • Bed Head Mouisture Maniac Tigi - kolejna odżywka do włosów Bead Head, niezbyt ekologiczna, ale jak pachnie;-) włosy miękkie, lśniące i pachnące, opakowanie z pompką, szybko i dokładnie nawilża i odżywia włosy.
  • Tisserand Aromathotherapy Body Lotion Hydration Essential Oli Reach/200 ml: pod tą długą nazwą kryje się organiczny balsam do ciała o mocno ziołowym zapachu. Zawiera w 100% czyste i ekologiczne olejki z geranium, róży, ekologiczny aloes, mój ukochany olejek z bergamotki, organiczne masło shea, wyciąg z organicznych kwiatów lipy. Uwielbiam go długo wmasowywać przed snem, robiąc powolny masaż od stóp w górę ciała. Już sam zapach ma mocno kojące działanie. Produkty Tisserand zawierają ok 5% olejków w swoim składzie, nie zawierają parabenów. Marka słynie z doskonałej jakości, więc jeżeli uda Wam się kupić produkty Tisserand - bardzo je polecam i jestem zwolenniczką kosmetyków organicznych. Tu przeczytacie więcej o genezie marki, oraz wykorzystywanych składnikach. Tutaj możecie obejrzeć inne produkty. Balsam kupiłam w TK Maxx w cenie 27 pln/200 ml. Normalnie kosztuje 11 dolarów. Poluję dalej na kolejne produkty marki.
  • MAC Blotting Powder - używam odcienia 01- niezastąpiony dla błyszczącego noska. Więcej tutaj.
  • Missha BB Real Complete & Missha perfect Cover - moje pierwsze BB. Więcej tutaj.
  • Sally Hanssen Complete Care 4in1 - wzmacniam nią paznokcie! recenzja tutaj.
  • Body Shop  - sale w Body Shop zaowocowała paletami cieni w dwóch tonacjach kolorystycznych: recenzja tutaj, oraz rozświetlającym brickiem do makijażu Matt & Shimmer Cheek Colour Blush, są to już wycofane kosmetyki, można jeszcze kupić je w Warszawie w niektórych sklepach Body Shop. Oba bardzo polecam szczególnie w cenach 29 pln/palety, oraz 22 pln/rozświetlająca kostka - naturalny, miękki efekt, można stosować na całą twarz i w makijażu oka.
I na reszcie król dzisiejszego posta mój nowy puder Peach Sake Silk Finish Powder Skin Food.
Kupiłam puder przez allegro w cenie 59 pln/15 gr, od użytkownika alleprodukt. Puder przyjechał 3 dni od wpłacenia pieniędzy+ z próbką kremu BB Skin 79 Gold BB Cream-dziękuję <3.

Szukałam dobrze zmielonego pudru, który na długo matowałby strefę T. Noszę małą odsypkę w torebce/pudełeczko od innego pudru, i stosuję przy poprawkach makijażu. Nie jest to jeszcze w Europie popularny produkt, ma niewiele recenzji, ale przyciągnął moją uwagę.
Wrażenia:
  • piękne opakowanie w koreańskim stylu, plastik łączony z drewnem
  • zapach wódki ryżowej - sake i brzoskwiń; prze ciekawe wrażenia
  • konsystencja: drobno rozbity, całkowicie niewidoczny na skórze, do każdego typu karnacji, bez koloru - puder jest biały, a na skórze staje się całkowicie transparentny
  • skład: krzemionka i sake, ekstrakt z brzoskwini ;-) stąd efekt matowienia na długo
  • efekt: satynowa, miękka, matowa skóra na kilka godzin! Dobre słowo - jedwabiście wygładzona.  Przy pudrach typu loose powder moja skóra zaczynała się błyszczeć po ok 2 godzinach, teraz mam spokój do 4-5 godzin.
Od producenta (tutaj): drobno zmielony puder z krzemionki, (mikro drobinki), krzemionka rozbijana jest metodą powietrzną Air Mill, (w recenzjach często jest porównywany do HD Make Up For Ever Loose Powder, ze względu na skład).
Jeżeli szukacie produktu, który jest całkowicie niewidoczny, ultra lekki, matuje na długo - bardzo polecam! Nie zauważyłam efektu" rozbielenia"skóry, na który skarżą się niektóre użytkowniczki, warto sprawdzić produkt samodzielnie.
Nie należy go stosować pod oczy - na pewno wysuszy skórę.
FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. Mam obie palety z TBS (A la mode i Boho Beauty), za 29 zł grzechem było nie kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, niestety to rozpuszcza tak bardzo, że czekam tylko na przeceny w BS;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.