8/09/2011

New Metalics/Trendy 2011-2012.

OPI My Private Jet
OPI Curry Don't Be Late/Bombay Collction
OPI Glitzerland/ Swiss Collection
OPI Sparklescious/Burlesque Collection

Najważniejsze kolory paznokci tej jesieni to zielenie z gamy metalicznych, benzynowych odcieni. Szmaragd, złota zieleń - koniecznie musi być to odcień z metalicznym połyskiem. Powyżej moje wyobrażenie na temat jesiennych trendów.
Przy okazji polecam aplikację na Iphona OPI, gdzie zawsze sprawdzicie najnowsze trendy i kolekcje.


kolekcja Chanel F/W 2012

Uwielbiam OPI, ale jeżeli możecie wybrać inne marki bardzo szybko te kolory pojawią się w sieci H&M. 
FirmaKokarda

6 komentarzy:

  1. strasznie podoba mi się środkowy lakier Chanel!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również zachwyciłam się tym kolorem. Ciekawe jak wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak coś moge polecić z lakierów to bardzo polecam catrice cosmetics, maja piekna gamę barw, lakiery kosztują 9,90, a kolor Iron Mermaiden 490 wygląda jak chanel, ma tylko więcej fioletu niż zieleni, na pewno o nim napiszę wkrótce;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam chanel i wszystkie kolory lakierów, które proponują. potrafią mnie co sezon przekonać do czegoś nowego :)Chociaż lakieru chanel więcej nie kupię - odpryskiwały jeszcze tego samego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.