7/18/2011

Face Matt VECA.

Bezpudrowe bibułki matujące VECA do wielokrotnego używania, nawet do 7-krotnego.
Bibułki działają jak zwykłe papierowe, ale od spodu pokryte są plastikiem. Bibułki odkładasz do specjalnego woreczka, moczysz do wodą, dodajesz mydło, delikatnie płuczesz - wysychają i masz zupełnie nowe opakowanie bibułek.
Kupiłam, ponieważ ten kosmetyczny recycling bardzo mi się podoba. Matują doskonale, w opakowaniu jest 50 szt. Dodatkowym atutem jest to, że są bez środków zapachowych i barwników. Mogę sprawdzić ich działanie na sesji - pudrować bez dokładanie modelce kolejnej warstwy makijażu.
Za ok 2 miesiące sprawdzę co dzieje się po drugim użyciu.
Dostępne na allegro w cenie 8,50 PLN za opakowanie.
FirmaKokarda

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, świetny blog. Uwielbiam wizaż i chciałabym się kształcić w tym kierunku. Byłabym wdzięczna za ogólne przeglądnięcie moich makijaży. Są na niskim poziomie,staram się tymczasowo używać tego co posiadam i jest na moją kieszeń. Może jakieś wskazówki, co powinnam poprawić. Profesjonalne oko na pewno dostrzeże błędy. Może stworzy Pani jakiś post dotyczący pędzli do makijażu? Słyszałam, że najlepiej jest je kompletować osobno, gdyż w zestawach różnie to bywa z jakością i można trafiać na tzw. "buble". Gorąco pozdrawiam i liczę na odpowiedź. Ola. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, Olu!
    dziekuje za komentarz;-)
    jezeli chodzi o posty na temat pedzli, wystarczy ze wpiszesz w wyszukiwarke bloga: pedzle, lub narzedzia. Natomiast polecam bardzo: tansze pedzle: Hakuro, Body Shop, Everyday Minerals. Z drozszych MAC.
    Mozesz kupowac pojedynczo, im wiecej tutoriali obejrzysz, tym bardziej bedziesz wiedziala co dla ciebie jest najlepsze. Zawsze kupuje sie akcesoria na zasadzie prob i bledow dlatego trzeba duzo czytac w sieci.
    Polecam: pixiwoo, oraz Lise Eldrige na youtube;-)
    powodzenia!
    Ps kazdy kiedys zaczynal, ja tez, makijaz jest tylko po to zebys wygladal lepiej, znajdz cos dla siebie, co ci sie podoba w makijazu, ejzeli jestes mloda, maluj sie oszczednie;-) + dodawaj jeden mocny akcent: usta, brwi, kosci policzkowe, kreski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny blog i bardzo fajnie, że udzialsz porad.Sama od niedawna prowadzę bloga na temat kosmetyków oraz stylu. Było by mi bardzo miło gdybyś mnie odwiedziła. Wszelkie porade na temat prowadzenia i zastrzeżeń są mile widziane, bo podobno "człowiek uczy się na błedach".
    Zapraszam, więc do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    Dodałam Cię również do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.