7/13/2011

Body Shop Sale-Get The Look.

Brighton Rock Semi-Matte Lipstick
Fred Farrugia Lipstick/ Matte Powder 06

Boho Palette Body Shop
W końcu doczekałam się przeceny kolekcji wiosennej w Body Shop.
Czekałam głownie na paletę Boho Beauty z pięknymi ciepłymi i ochrowymi odcieniami brązów.
Paleta jest matowa, najjaśniejszy odcień morelowo-beżowy ma opiłki, sam cień pozostaje matowy. Do kompletu z mini czekoladową kredką i pędzelkiem, chociaż ten akurat od razu wyrzucam. Oba brązy doskonale nadają się do brwi.
Doskonała paleta do najmodniejszych teraz makijaży nude, lub w moim ulubionym trendzie w połączeniu z jaskrawymi, matowymi ustami. Stosowanie jej z polecanymi w kolekcji brązowymi błyszczykami wydaje mi się zbyt nudne.
Więc jeżeli chcesz naprawdę tanio kupić cienie na czasie, wydając tylko 29 PLN, bardzo polacam!

Limited-Edition Tailored Cheek Tint Body Shop - kolejny kosmetyk, który warto kupić z tej ofery sale to bardzo podobny w działaniu do Smashbox O Glow, róż w kremie z dużą zawartocią sylikonu, który sam dopaowuje się do odcienia karnacji.

Dopełnieniem twgo looku jest szminka TOPSHOP Brighton Rock 39,90 PLN, lub moja ulubiona ostatnio szminka z pudrem matującym 2w1 Freda Faruggii, dostępna w sieci SEPHORA w cenie 69 PLN.



TOPSHOP tutorial Bright Lips.
FirmaKokarda

1 komentarz:

  1. i love this palette, it looks great nd so pigmented ..please follow back britters89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.