7/25/2011

Black for Autumn/Trends 2012.

wokół ust użyj jasnego korektora o lekkiej konsystencji

YSL A/W 2009

Nadal jest to mój ulubiony trend na jesień, co roku pojawia się w różnych wersjach...
Wymaga nieskazitelnej skóry, ale jest prosty bo używacie tylko bazy/korektora/podkładu, czarnej kredki + bezbarwnego błyszczyka lub szminki w kolorze czarnym.
Super fashion jest brak maskary i różu, oczywiście zarezerwowane dla tych dziewczyn, które są bardzo młode i eteryczne. Jeżeli czerń wydaje się wam za mocna, użyjcie jeżyny, brązu, śliwki.
Może być wersja matowa looku, maksymalnie zmiejsza usta, lub ta lakierowana z połyskiem, która ładnie je powiększa. Na pewno świetny look na wyjście do klubu, snobistyczną imprezę, na pewno nie na randkę :-)
Ten look promuje teraz Jessie J., którą uwielbiam;-)

Bardzo ciekawe szminki i błyszczyki w tym kolorze dostępne w kolekcji INGLOT, MAC Pro.
FirmaKokarda

4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia i oryginalny, mocny makijaż!
    Obserwuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostre! I już nie mogę się doczekać kiedy to wyjdzie na ulice :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiscie nie podobaja mi sie czarne usta, ale na wybiegach i w swiecie mody jest to rzecza normalna i bardzo modna !
    Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga :)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja uwielbiam fiolety i czernie i chciałabym w nich chodzić ale na razie nie mam odwagi :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.