4/20/2011

Cracked Nails/Lakiery pękające - Recenzje.

China Glaze Crackle Glaze

Tu połączenie szarego i limonki

Nie mogłam nie wypróbować nowych trendów w malowaniu paznokci. To co mi się najbardziej podoba w cracked nails to fakt, że widoczne są dwa kolory, a więc połączenia kolorystyczne są nieskończone!

Mam dwa kolory China Glaze: 979 Cracked Concrete, oraz 983 Fault Line. Zamówiłam te lakiery przez koleżankę z Londynu (dziękuję bardzo!) już nie było różu i czarnego, więc jest to hit na Wyspach, czy przyjmie się w Polsce? Niestety wątpię:-) raczej słyszę że nie udał mi się manicure.

Ale jestem za! Bardzo podoba mi się ten trend i będę wykorzystywać go na sesjach zdjęciowych. Ma też zaletę - jest niezwykle trwały, bardzo utwardza paznokcie. Uwielbiam obserwować jak lakier pęka na paznokciu i tworzy niepowtarzalny wzór. Warto nałożyć na lakier dodatkową bazę nabłyszczającą.
FirmaKokarda

1 komentarz:

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.