3/05/2011

Nail Season is Open/Trendy 2010-2011.

Jestem pewna, że wiele z was bardzo lubi malować paznokcie.
Na ten sezon wybieram kolor żółty, myslę że obok crack nails, będzie to najmodniejszy trend.
W maju wejdzie nowy kolor lakieru Chanel Mimosa z kolekcji Les Fleurs D'ete de Chanel, niebotyczne ceny na e-bayu osiągają już lakiery Chanel z poprzedniej kolekcji (ok 300 zł za buteleczkę).

Oczywiśćie mam zamiar kupić chociaż jeden lakier dający taki "spękany" efekt;-)

A dodatkowo niedługo recenzja produktów Lush, których mam coraz więcej.
FirmaKokarda

1 komentarz:

  1. Podobają mi się nowe lakierowe treny,,,neonowe paznokcie, pękające lakiery i efekt rybiej łuski : http://i.pinger.pl/pgr352/83f4e02d000ec6cb4de1e64b/ ;)
    ___

    Bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.