2/09/2011

Tigi Catwalk Headshot Conditioner-recenzje.


Można powiedzieć że uzależnienia chodzą parami. Skończyłam właśnie moją ukochaną odżywkę TIGI Catwalk Oatmeal i już znalazłam dla niej godną następczynię.
Oczekuję po odżywkach przede wszytskim ekstremalnego odżywienia i nawilżenia, pięknego zapachu, wydajności. A efekt na włosach to blask, sprężystość, gładkość, pełna regeneracja. Brzmi idealnie i znalazłam produkt, który to daje. Dodatkowo można stosować go jako maskę i codzienną szybką odżywkę do włosów. I obłędnie pachnie miętową gumą balonową, tak, że na prawdę żal jest ją spłukiwać.
Działa jak rekonstruktor, zawiera: aminokwasy, aloes, proteiny owsa, oraz wyciąg z żeńszenia.
Tigi Headshot...dla suchych i wymagających włosów. Bardzo rekomenduję, a jeżeli macie u siebie TK Max będzie kosztowała tylko 39,90 zł.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.