2/16/2011

Lancrone Kabuki Brushes & Lancome Brush Review.

opisy, zdjęcia produktów ze sklepu Wizażyści.pl na allegro

Kupiłam na allegro zestaw pedzli kabuki marki Lancrone, w zastępstwie za Hakuro, których do tej pory nie udało mi się zamówić.
Zestaw składa się z trzech pędzli: Flat Top Kabuki Brush, Angeled Kabutki Brush - ściętego kabuki do modelowania policzków oraz Short Kabuki Flat Brush- małego i bardzo płaskiego pędzla kabuki. Pędzle są wykonane z włókan HD marki Lancrone.
Kabuki pozwalają przede wszytskim na precyzyjne blendowanie kosmetyków, doskonale rozcierają kontury, rozprowadzają róż i podkład. Jestem zachwycona tym, że włókno pędzli nie chłonie kosmetyków. Używałam pędzli do pudrów sypkich, płynnych podkładów i róży. Mogę je tylko polecić. Cena pędzli jest bardzo atrakcyjna. Za cały zestaw zapłaciłam 75 zł.

I opis ze strony producenta:

F82-Round Top Kabuki (Okrągły Kabuki) to pędzel, który ułatwia dokładny makijaż pod oczami i wokół nosa. Pomoże również osiągnąć nieskazitelne pokrycie skóry przy użyciu produktów w płynie lub pudrze.

F60 Flat Top Kabuki (Płaski kabuki) jest idealny do nakładania produktów w płynie, kremów i pudrów. Dzięki specjalnym włóknom wewnątrz włosia substancje te idealnie łączą się ze sobą na powierzchni skóry. Płaski kształt pędzla pozwala perfekcyjnie rozprowadzić kosmetyki.

F58 Angled Top Kabuki (Skośny Kabuki) to idealny pędzel do precyzyjnej aplikacji kosmetyków do makijażu policzków. Umożliwia jednolite nałożenie produktów w kremie, pudrze i płynie.

Kolejnym zakupionym przeze mnie, na próbę, pędzlem, był ten, który najszybcej zużywam: pędzel do podkładu.
W tym samym sklepie interntowym kupiłam pędzel nr 2 marki Lancome.
I znowu mogę was tylko do niego zachęcić. Ma doskonale wyważone proporcje, gęste włosie, końcówka jest zbudowana tak, że można dotrzeć w trudno dostępne partie twarzy: kąciki oczu, wokół nosa.
Za pędzel Lancome zapłaciłam 39 zł.

Wszystkie pędzle możecie kupić tutaj. Link do sklepu internetowego znajdziecie w zakładkach na moim blogu, możecie kupić również w tym sklepie profesjonalne kosmetyki do makijażu Kriolan.
FirmaKokarda

3 komentarze:

  1. A jakie pędzle poleciłabyś do makijazu oka jako dla poczatkujacej? Czytalam, ze porzadne pędzle to koniecznosc. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog . :D
    Zapraszam do mnie . :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Aleksandry- wszytko zależy czy jesteś początkującym make up artist, czy po prostu chesz kupić pędzle dla siebie;-) polecam małe zestawy na początek 5-8 pędzli. Do różu i pudru, do cieni, pedzel do podkładu, eyelinera, do brwi- taki zestaw zupełnie wystarczy. Warto kupić tanie pędzle: Inglot, Lancrone, Hakuro...wcale nie są gorsze od tych bardzo drogich. Jeżeli stać cię na pędzle MAC lub masz dostęp do pędzli Laura Mercier, Lancome-polecam. Możesz kupować pędzle kabuki np: Everyday Minerals - są tam całe zestawy pędzli do makijażu. Kupisz je na allegro. Ważne jest żeby były dla Ciebie komfortowe i żebyś z przyjemnością ich używała,

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.