1/21/2011

Sleek Beauty Buys.


sleek acid palette

sleek storm palette

Kupiłam ostatnio dwie z palet Sleek Make Up: Storm oraz Acid. Nie zawodłam się. Palety są małe, bardzo poręczne, są to cienie mineralne, (nawet jeśli nie są nie ma to dla mnie znaczenia).
Szczególnie lubię brązy i czerń w palecie Storm, są doskonałe do makijażu brwi, modelowania konturu oka. Może nie jestem aż tak zachwycona perłowymi odcieniami. Na pewno kupię jeszcze jedną paletę Sleek z matowymi cieniami.
Paleta Acid dopiero do mnie jedzie. Liczę na bardzo mocne pigmenty, szczególnie fioletu i zieleni. Na pewno zrobię z nich dobry użytek na niejednej sesji.
Za palety zapłaciłam jedynie: 34 zł/szt.

Sleek Blush Rose Gold, Pomegranate

Kolejnym zakupem ze Sleek'a są dwa róże, również szeroko rekomendowane, może dlatego że bardzo dobrze "udają" ulubiony róż NARS - Orgasm. Trudno je kupić w Polsce, udało mi się znaleść aukcję na allegro. Na pewno łatwiej będzie kupić je na e-bayu. Po tych zakupach ze
Sleeka pozostaje mi do kupienia paleta do modelowania twarzy oraz róż Flamingo Pink.
Róże kupiłam na aukcji za 24,90/szt.
Prawdziwą recenzję zamieszczę po otrzymaniu produktów, ale możecie obejrzeć ten tutorial.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.