1/31/2011

Biochemia Urody-Serum Rozjaśniające. Recenzje.

Używam serum rozjaśniającego ponad 3 tygodnie, więc mogę już napisać w jaki sposób działa. Oczywiście będzie to subiektywna recenzja.

Jak wszystkie stosowane przeze mnie sera z Biochemii doskonale nawilża i napina skórę. Zauważyłam poprawę kolorytu skóry, szybsze gojenie się małych ranek. Używam go raz dziennie na noc lub na dzień. Kupiłam je w celu walki z przebarwieniami, oczywiscie nie oczekuję że po tak krótkim czasie efekt będzie spektakularny, ale moje przebarwienia rozjaśniły się. Mimo klimatyzacji, zimna - skóra jest wciąż bardzo dobrze nawilżona, napięta i jędrniejsza. Nie waży się nawet po nałożeniu dwóch dodatkowych kosmetyków, jest doskonałe pod makijaż. Jestem bardzo zadowolona, na pewno kupię je ponownie. Łączę stosowanie serum z tonikiem z kwasem mlekowym 8%, również z Biochemii.
Za 40 ml serum zapłaciłam 35 zł, przez 3 tyg zużyłam ok. 1/3 opakowania.

"Główny składnik aktywny serum to opatentowany ekstrakt z rzepaku EKO (3%), wzmocniony obecnością witaminy B3 (niacynamidu - 6%), stabilnej formy witaminy C(5%), kwasu liponowego i polifenoli z winogron, z dodatkiem nawilżającego kwasu hialuronowego."
Skład jak z bajki prawda?
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.