11/16/2010

Lip Stain/Lip Crayons - nowości w makijażu ust.







Mam na prawdę ostatnio duży focus na usta i paznokcie.
Najbardziej pokochałam w prywatnym makijażu pisaki do ust. Wchłaniają się w usta i pozostawiają warstwę matowego pigmentu. Próbowałam, wycofanych już niestety flamastrów YSL - są świetne, kolej na Max Factor.
Lipfinity Lasting Lip Tint jest efektem współpracy Max Factora z Pat McGrath♥ i jest to najbardziej wyczekiwany przeze mnie produkt tej zimy...
Bardzo podobaja mi się również kolejne nowości: szminki w kredce Max Effect, piękna gama kolorystyczna, oraz mini lakiery z tej serii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.