9/03/2010

Deborah Black&Long, Nouba Earth Powder - recenzje.


Miałam okazję wypróbować te dwa produkty dzięki perfumerii Douglas - dostałam je w prezencie przy zakupach.

Mascara Black&Long

Tusz z dosyć grubą, klasyczną szczoteczką. Ma działanie wydłużające, bardzo precyzyjnie rozczesuje rzęsy. Nie skleja, nie kruszy się, rzęsy są elastyczne, lekko pogrubione, uniesione. Piękny odcień czerni. Stosowałam go w bardzo wysokich temperaturach, również doskonale zdał ten test. Stosuję bardzo dużo różnych maskar z różnym półek cenowych i ten tusz w niczym nie ustępuje maskarom selektywnym. Kosztuje niewiele ok 39 zł.
Ogólna ocena tego produktu - super, bardzo polecam!

Nouba Earth Powder

Puder mineralny, brązujący, wypiekany w opakowaniu bez lusterka. Różne wersje z mieniącymi drobinkami, oraz naturalne.
Lato dobiega końca, ale możecie przedłużyć opaleniznę dzięki takim produktom.
Mam 6 miniatur odcieni bez opiłków z powodzeniem stosuję je do modelowania twarzy, nadawania opalenizny, makijażu oka i ust. Znowu bardzo pochlebna opinia. Puder jest doskonały. Przede wszystkim ma piękny naturalny odcień bez pomarańczowego poblasku, pięknie, gładko się rozprowadza, nie robi smug, plam. Dzięki wypiekanej formule starcza na bardzo długo. Trzeba uważać żeby nie nabrać za dużo produktu na pędzel, strzepnąć pędzel przed aplikacją.
Jestem zwolenniczką wypiekanych terakot z MAC-a, ale Earth Powder może skutecznie je zastąpić. Jeśli nie macie MAC- a w waszych miastach z czystym sumieniem mogę polecić puder Nouba. Kosztuje 79 zł.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.