8/03/2010

Valentino /2010.



Kolejny jesienny look, który mnie zachwycił. Dymny makijaż oka, blada świetlista skóra, piękne, naturalne brwi. Nie zdziwiłam się, że autorką tego looku jest moja ulubiona Pat McGrath.
Jest to kolejny typ makijażu monochromatycznego, łączy srebro i przydymione brązo-fiolety.
Potrzebujecie następujących kosmetyków:
  • miękkiego pędzla do blendowania,
  • matowego cienia w kolorze szaro-beżowym (polecam matowe cienie inglot). Cień jest rozprowadzony wysoko aż do linii brwi, dolna krawędź oka jest tylko lekko zaznaczona tym samym kolorem. Brwi są wyczesane do góry i wypełnione tym samy kolorem, którym jest wykonany makijaż oka.
  • tuszu wydłużającego w kolorze jasnofioletowym lub brązowym, ew. szarym, bakłażanowym. Oryginalnie rzęsy są niewytuszowane .
  • kontur kości policzkowych jest podkreślony przy pomocy matowego ciemniejszego pudru lub matowego różu w kolorze dymu. Żeby nie wyglądać blado radzę dodać na najbardziej wypukłą część policzka odcień pudrowego różu.
  • odrobiny różowej matowej lub półmatowej szminki, należy ją delikatnie "wklepać" opuszkiem palca w usta.
  • nabłyszczacza w kolorze białym lub srebrnym w kremie lub pudrze, na szczyty kości policzkowych, środek nosa, łuk kupidyna.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.