8/18/2010

Under Eye Protection. Body Shop Vitamin C Eye Reviver Duo - recenzje, nowości.

Bardzo zaciekawił mnie ten produkt, wygląda jak długopis z podwójną końcówką.
Ponieważ bardzo lubiłam "starą" linię witaminy C z Body Shopu postanowiłam go wypróbować.

Krem pod oczy ma podwójną końcówkę, łączy rozświetlający korektor pod oczy z drobinkami (cześć ze szpatułką), oraz regenerujący żel (część z chłodzącą kulką do masowania). Używamy najpierw kulki potem korektora. Żel przyjemnie chłodzi, daje natychmiastowe uczucie napięcia. Jest to produkt do stosowania na dzień. Ma niewielkie działanie przeciwzmarszczkowe, głównie jest to produkt przeciwko cieniom i opuchliznom.
Polecam jako dodatkowy produkt do pielęgnacji skóry dojrzałej i podstawowy produkt dla każdego typu młodej, niewymagającej skóry pod oczami. Kosztuje 39 zł.

W składzie:
  • amazońska jagoda camu camu, która ma największą w przyrodzie zawartość naturalnej witaminy C: wspomaga syntezę kolagenu, rozjaśnia skórę, zwiększa elastyczność, chroni przed czynnikami zewnętrznymi
  • wyciąg z aloesu z Gwatemalii - wygładza, zmiękcza, nawilża.
FirmaKokarda
Buy 2 Get 1 Free - Discount Applies to Lowest Priced Item

1 komentarz:

  1. I jak się sprawuje ten kosmetyk? Rzeczywiście zmniejsza opuchliznę i przynosi ulgę? Ja zmieniłam nidawno na krem i mam paskudne sińce i szukam czegoś własnie na to.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.