8/07/2010

Tonik z kwasami AHA/BHA 10%.

Używam toniku z kwasami AHA/BHA 10% już od miesiąca, czas więc na recenzję.
Miałam oczywiście małe obawy,że tonik będzie nadmiernie przesuszał skórę (zawartość alkoholu), że będzie się ona nieładnie łuszczyć itp. Kupiłam go głównie ze względu na próbę pozbycia się miejscowych przebarwień i lepszą penetrację produktów pielęgnacyjnych.


Podczas pierwszego tygodnia używania byłam zaskoczona, że tak bardzo "szczypie" przy nakładaniu, pierwsze minimalne oznaki złuszczania zauważyłam po około 3 dniach (tonik przez pierwszy tydzień stosowałam codziennie). Rano po umyciu twarzy robiłam peeling i skórki znikały. Od razu po zastosowaniu skóra jest idealnie oczyszczona, lepiej napięta, wygładzona. Niestety w moim przypadku podkład zbiera się w "złuszczających" się partiach skóry, robię wtedy 2 dni przerwy w stosowaniu toniku i problem znika.

Po miesiącu z całą pewnością mogę stwierdzić, że:
- poprawił się kolory skóry
- pory są mniej widoczne, skóra jest wyraźnie wygładzona
- szybciej goją się wszelkie zmiany na skórze
- jest jędrniejsza

Nie należy tego produktu stosować codziennie, chyba że macie wyjątkowo tłustą skórę, na pewno pomoże skórze jako kuracja potrądzikowa. Można stosować go okresowo, np 2 razy do roku.
Zawsze przy stosowaniu tak wysokich stężeń kwasów należy pamiętać o jak najwyższej ochronie przeciwsłonecznej. Moje przebarwienia są nadal widoczne, ale nieznacznie się rozjaśniły, czekam na dalsze efekty.
Uważam, że warto spróbować tego produktu, jest niezwykle wydajny - przez miesiąc zużyłam ok 1/5 opakowania. Kosztuje 17,50 zł.

Skład:
  • kwasy AHA/BHA 8% kwas mlekowy, 2% kwas salicylowy
  • hydrolat rozmarynowy, wybrany specjalnie ze względu na jego gojące i antybakteryjne właściwości
  • ekstraktu z lukrecji EKO wzmacnia właściwości antyseptyczne, przeciwzapalne, gojące i łagodzące toniku

Zalety produktu:
  • mini-kuracja złuszczająca o działaniu przeciwstarzeniowym - reguluje odnowę komórek skóry, spłyca drobne zmarszczki, poprawia koloryt, wpływa na produkcję kolagenu skóry, zwiększa jej elastyczność i jędrność.
  • Nawilża i wygładza, wzmacnia barierę lipidową naskórka, poprzez stymulację produkcji ceramidów.
  • Działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie i komedolitycznie (czyli pomaga w oczyszczaniu porów skóry i redukcji zaskórników). Przyśpiesza gojenie wyprysków oraz wspomaga redukcję blizn i śladów potrądzikowych.
  • Intensywnie złuszcza (działa intensywniej niż inne produkty z kwasami o stężeniu 10 -15%, których pH jest wyższe niż 3. Niskie pH zwiększa bio-dostępność kwasów i siłę działania produktu).
  • Wspomaga walkę z przebarwieniami pigmentacyjnymi i pozapalnymi (ślady po wypryskach).
  • Zwiększa penetrację i działanie nałożonych w następnej kolejności produktów.
Więcej informacji znajdziecie na stronie Biochemii Urody.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.