8/13/2010

I like.



surowy, piękny klimat...marzę o zrobieniu takiej sesji
FirmaKokarda

3 komentarze:

  1. Świetny blog, wcześniej znałam blackbow vintage, który bardzo lubię. Dałam się namówić na Meteorites pastel white :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, bardzo się cieszę;-) gdzie udało Ci się je kupić. Są limitowane do przesady:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Allegro :-)(panie w Maroindaud i Douglas nie słyszały o takim kolorze)i jestem zachwycona, to moje pierwsze meteoryty i pewnie nie ostatnie zozjaśniam nimi okolice oczu, kupiłam też korektor pod oczy HR o którym pisałaś, brakowało takiego kosmetyku w mojej kosmetyczce i to bardzo bo przy mojej bardzo jasnej cerze oczy własnie zdradzają czy jestem wyspana...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.