7/09/2010

Biochemia Urody - Tonik mleczno-różnay AHA 8%.

Skończyłam właśnie pierwsze opakowanie toniku mleczno-różanego z Biochemii Urody. Moje prywatne odczucia całkowicie pokrywają się z obietnicami producenta. Skóra wyraźnie się wygładza i napięta, poprawia się koloryt i struktura, szybciej wygajają się niedoskonałości.
Po nałożeniu produkt delikatnie piecze, ale nie jest to nieprzyjemne. Przepięknie pachnie różami.

Mam doskonałe zastępstwo lotionu Clinique, a nawet lepsze ponieważ tonik Biochemii nie zawiera alkoholu.
Jedynym minusem jest tylko mała pojemność kosmetyku - opakowanie zawiera 150 ml.
Tonik kosztuje 17,50 zł.
Już zamówiłam opakowanie toniku z kwasami AHA BHA 10%, wypróbuję salicylaty :-)
Poniżej opis działania produktu ze strony Biochemii:
" Tonik w łagodny sposób reguluje odnowę komórkową skóry, usuwając zbędne , zrogowaciałe komórki dzięki czemu skóra staję się wygładzona, poprawia się jej koloryt i struktura.
Dzięki obecności gliceryny, mleczanu sodu, mocznika, kwasu mlekowego intensywnie nawilża oraz poprawia barierę lipidową naskórka, poprzez stymulację ceramidów.
Dodatek mocznika wspomaga tolerancję kosmetyku oraz uzupełnia jego właściwości nawilżające. Spłyca drobne zmarszczki, wpływa na produkcję kolagenu skóry, poprawia jej elastyczność i jędrność.
Hydrolat różany oraz dodatek z ekstraktu korzenia lukrecji, łagodzą ewentualne podrażnienia ze strony kwasu mlekowego oraz działają przeciwzapalnie, zmniejszają zaczerwienienia, stymulują gojenie i regenerację skóry.
Działa antybakteryjnie i odblokowuje pory skóry. Delikatnie złuszcza, wspomaga walkę z przebarwieniami i pozapalnymi (ślady po wypryskach). Zwiększa penetrację i działanie nałożonych produktów."

Polecam!
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.