6/16/2010

Biochemia Urody - Serum antyoksydacyjne flavo - C15EF

zestaw do wykonania serum Flavo C 15
Oprócz cyklu "ulubione" postanowiłam wprowadzić cykl "recenzje".
Jeżeli macie propozycje kosmetyków które chciałybyście wypróbować piszcie. Postaram się je dla was sprawdzić.
Pierwszym kosmetykiem i całkowitą dla mnie nowością będą kosmetyki Biochemii Urody.
Są polecane i zachwalane przez polskie klientki i w porównaniu z kosmetykami zachodnimi o podobnym składzie - bardzo tanie. Robimy je z gotowych komponentów same w domu, (co jest bardzo proste), trzymamy w lodówce. Nie zawierają konserwantów więc ich przydatność jest krótka, i dla mnie jest to na razie jedyny minus tych preparatów.

Uwielbiam witaminę C za jej właściwości złuszczające, gojące, rozświetlające, wygładzające; więc do tej pory szukałam bardzo dobrych preparatów o wysokim stężeniu witaminy C.
Stosowałam serum z wit C: Auriga, Flavo-C Serum ok 120 zł , Vichy Lift Activ Pro Serum(+C) ok 110 zł, oraz serum w kapsułkach Body Shop ok 80 zł. Na stronie Biochemii znalazłam doskonały zamiennik w cenie 27,50 zł. Postanowiłam spróbować.
Nie będę przytaczać fenomenalnego składu szczegółowo, ale serum zawiera:
  • witamina C lewoskrętna (kwas L- askorbinowy) - 15%
  • witamina E - 1%
  • kwas Ferulowy w płynie - 0.5%
  • bioflavonoidy cytrusowe
  • żel hialuronowy
O składzie możecie poczytać dokładnie tutaj.
Jestem bardzo zadowolona! Serum, działa na takim samym, a nawet lepszym poziomie jak jego bardzo drogie odpowiedniki. Według mnie lepiej nawilża, mam pewność, że wit C jest trwała i dzięki temu bardziej efektywna, dotyczy to również innych składników aktywnych.
Serum ma postać gęstego płynu. Po nałożeniu na skórę na początku czułam lekkie mrowienie i szczypanie, które ustępuje po kilku sekundach. Po 3 tygodniach stosowania na dzień i na noc (również pod oczy), skóra jest wygładzona, jędrna, zmniejszyły się drobne zmarszczki. Serum ma także działanie nawilżające, gojące (ślady po wypryskach, skórki). Teraz czekam na rozjaśnienie plam posłonecznych:-)
Flavo C15 EF jest doskonałe dla osób: (...) "o cerze suchej, tłustej, dojrzałej, wrażliwej i naczynkowej, zarówno dla osób młodych w ramach prewencji przeciwzmarszczkowej, jak i osób o cerze dojrzałej jako kuracja redukująca zmarszczki; dla osób z przebarwieniami skóry; o szarym i zmęczonym kolorycie; dla osób palących; dla skóry zniszczonej opalaniem; nadaje się także na okolice oczu, wspomaga redukcję tzw. kurzych łapek wokół oczu, rozjaśnia cienie; na szyję, dekolt i dłonie; po 20 roku życia".
Czy można chcieć więcej? Na prawdę gorąco polecam!
FirmaKokarda

4 komentarze:

  1. Czy do swojego serum dodawałaś alkohol ?
    Ja dodałam przepisowo 65 kropli i obawiam się, że przez to serum może wysuszać mi skórę pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  2. dodawałam, nie ma takiej obawy. Serum jest raczej tłustawe w konsystencji i od razu się wchłania.
    Idealnie nadaje się pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć lubię robić zakupy na biochemi i lubię ich kosmetyki, zastanawiam się nad serum, które masz. wacham się pomiędzy nim a Serum-olejek z witaminą C 10% . hmmm po minucie kontenplacji stwierdzam, że kupię oba jak tylko moje zapasy pielęgnacyjne troszkę się zmniejszą. pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.