5/04/2010

Beauty Box.

wygląda jak mała walizka
jest dosyć elegancki
wykonany z plastikowych elementów w połączeniu z metalowymi
w górnej walizce lusterko,
chociaż myślę że głownie służy do ozdoby

w tylnej części system z rączką
należy go odczepić, aby dostać się do środka
nie jest to skomplikowane
składa się z trzech części
dwie z nich są płytsze
swobodnie zmieszczą cienie, podkłady, gąbki.
najgłębsza, dolna część kufra
przegródki można dowolnie wyjmować lub zmieniać ich szerokość jeżeli nie potrzebujesz wielu kosmetyków możesz spiąć ze sobą tylko dwie części
niestety wtedy musisz wszystko nosić w ręku
nie ma regulacji systemu z rączką;-(


Kupiłam kufer marki Inglot do przewożenia moich kosmetyków. Na razie nie wiem jak się sprawdzi w pracy, ale prognozy są pomyślne.
Jest to jedyny kufer w tak dobrej cenie dostępny na polskim rynku. Zapłaciłam 290zł.
Pat Mc Grath wozi se sobą 250 kufrów z kosmetykami kiedy obsługuje sesje lub pokazy;-))
Ja będę miała dwa.
Tak na prawdę marzę o kufrze Shu Uemura, może kiedyś?
Zachęcam do obejrzenia tego filmu. Pokazuje jak duży porządek i organizacja jest potrzebny w pracy wizażysty:-))
FirmaKokarda

1 komentarz:

  1. hej, widze, ze rowniez masz kufer inglota. czy nie mialas z nim prob;lemow? ja wlasnie zareklamowalam swoj drugi raz, pierwszy raz po roku uzywania, drugi raz po prawie dwoch latach..

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.