11/17/2009

A Doll Like Make Up.

Uroda Ewy zainspirowała mnie do stylizacji w stylu porcelanowej laleczki.

Wbrew pozorom jest to prosty makijaż do wykonania. Polecam go dziewczynom o jasnej karnacji. To doskonały makijaż na randkę (wystarczy szminkę zastąpić jasnym błyszczykiem), lub dla odmiany na wieczorne wyjście.


Zacznij od rozjaśnienia cery białą bazą zmieszaną z podkładem w odcieniu biszkoptowym.
Na szczyty kości policzkowych możesz nałożyć rozświetlający produkt w sztyfcie lub płynie
(zdj 1.)
Zaczęłam makijaż od oczu. Podkreśliłam mocno kredką i cieniem dolna krawędź powieki i mocno roztarłam (zdj.2).
Kolejny etap to narysowanie kreski eylinerem i zaznaczeniu załamania powieki różowym opalizującym cieniem. Dla rozświetlenia oka nałóż biały cień pod łuk brwiowy i wewnętrzny kącik oka. Mocno wytuszuj rzęsy. Na brwi można nałożyć biały cień, ale jeżeli ktoś nie lubi tego efektu może przyciemnić brwi i wyrównać ich rysunek cieniem.
Bardzo ważne w tym makijażu są policzki, mają być okrągłe, rumiane i świetliste.
Roztarłam róż w kremie kolistymi ruchami a następnie nałożyłam na niego biały puder sypki. Dzięki temu róż wtopił się w skórę i stał się naturalnym elementem makijażu.

Na koniec możesz dorysować łezkę (eyelinerem) i zaznaczyć łuk kupidyna różową kredką tak aby uzyskać kształt serduszka.
Miłej zabawy!
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.