9/13/2009

Ulubione- Pani Walewska. Mrs Walewska-Favourite. Old School Cosmetics.

Pani Walewska-krem nawilżający

Jest to chyba najbardziej popularny polski krem. Pamiętam go z toaletki mojej babci- zresztą używa go do dziś.
Zaliczam go do grona moich ulubionych. Ma maślaną, ale nietłustą konsystencję, jest lekki, wydajny, pięknie pachnie, jest tani. Więc praktycznie bez wad. Bardzo lubię to oldschoolowe opakowanie z ciężkiego szkła- wzorowane na opakowaniach Guerlaina z Pewexu.
Na prawdę wart polecenia przy przesuszonej skórze. Bardzo dobrze nawilża, wygładza, lekko natłuszcza. Mam nadzieję, że nie zostanie wycofany z produkcji. Kultowy kosmetyk-polecam!
FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. wow!jeszcze go produkują?

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-)) i nadal się sprzedaje,a ja mam nadzieję, że nie przestaną go produkować;-)
    Dla ciebie polecam wersję dzienną do stosowania na noc, jako krem na dzień może być za tłusty

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.