9/09/2009

Makijaż ślubny różowo-srebrny. Wedding Pink-Silver Make Up.

makijaż ślubny srebro-róż

Pani Agnieszka była moja klientką w zeszłym tygodniu. Spotkałyśmy się na Metamorfozach Ślubnych w salonie sukien ślubnych "La Sposa".
Niestety nie widziałam jej w sukni ślubnej, ale jestem pewna, że wyglądała przepięknie.

Do romantycznego upięcia włosów wybrałam delikatny srebrzysto-różowy makijaż z czarną kredką do oczu i mocno podkreślonymi rzęsami. Starałam się wydłużyć kształt oka i równocześnie podkreślić niezwykle przejrzysty kolor oczu Pani Agnieszki.
Wybrałam szminkę o opalizująco-różowym odcieniu marki Helena Rubinstein. Na kości policzkowe i skórę nałożyłam rozświetlacz Isa Dora i puder w kulkach Guerlain 01 Myntic.

gwiazdą makijażu był zestaw cieni Dior 5 Colour

kliknij aby powiększyć zdjęcie

Chciałam życzyć Państwu Młodym wszystkiego najlepszego!
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.