9/19/2009

Makijaż ślubny - burgund & srebro. Wedding Make Up - Silver & Burgundy.

kliknij aby powiększyć zdjęcie

Inspiracją dla makijażu Pani Magdy były piękne kwiaty w odcieniu ciemnego burgunda i srebrne zdobienia sukni.
Zdecydowałyśmy się na makijaż w stylu smoky eyes w kolorystyce srebra, czerni i głębokiego fioletu. Najbardziej zależało mi na podkreśleniu krystalicznie błękitnych oczu mojej klientki.
Wybrałam mocno opalizujące srebro, fiołkowy burgund i czarną kredkę do oczu. Mocniej zaznaczyłam rysunek brwi.

kliknij aby powiększyć zdjęcie

Pani Magda ma również przepiękne usta-ale dla równowagi pozostawiłyśmy je w delikatnym odcieniu moreli pasującym do karnacji i koloru włosów.

Bukiet przepięknie kontrastował z bielą sukni.

Dodatkowo do makijażu użyłam:
  • podkładu Spectacular 22 Make Up Helena Rubinstein
  • pudru fiksującego Kanebo
  • Meteorytów Guerlain 03 Beige Chick
  • Palety korektorów Ultrafundation Kryolan
  • różu w ocieniu moreli O3 Peach Helena Rubinstein
  • błyszczyka Bourjois 3D w odcieniu chłodnej moreli
Chciałabym gorąco życzyć wszystkiego najlepszego Pani Magdzie i Panu Dariuszowi.
100 lat Młodej Parze!
FirmaKokarda

1 komentarz:

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.