9/09/2009

Ślubny makijaż próbny w salonie La Sposa. Bride Make Up In Wedding Dress Studio.

dziękuję Pani Aniu
Mam przyjemność prowadzić cykl "Metamorfozy ślubne" dla salonu sukien ślubnych " La Sposa" w Białymstoku. Salon proponuje ekskluzywne suknie ślubne wraz z dodatkami, z naturalnych koronek sprowadzane bezpośrednio z Hiszpanii.
Spotykam się z klientkami salonu na bezpłatnych makijażach ślubnych raz w tygodniu. Po udanym spotkaniu moje klientki mogą zamówić wybrany makijaż ślubny.
W trakcie omawiamy szczegóły makijażu, kroki pielęgnacyjne, sposób dbania o skórę do dnia ślubu; czasami zdążymy napić się kawy z przemiłą obsługą salonu.

Dziś prezentuję jedną z moich ostatnich klientek: Panią Anię. Wybrałyśmy makijaż opalizujący, lekko opalony z mocno podkreślonymi oczami, a'la smoky eyes. Oczy pomalowałam w odcieniach brązów, chłodnego srebra i odrobiny fioletu. Szminka jest brzoskwiniowo-złota z opiłkami. Mocno podkreśliłam środkowe partie policzków mieniącym się różem korespondującym ze szminką i kolorem skory.

Pani Ania na pewno będzie na swoim ślubie wyglądała oszałamiająco- postaram się zamieścić post z tego wydarzenia.


Zapraszam do udziału w naszych metamorfozach ślubnych. Wystarczy być klientką salonu "La Sposa" i zapisać się na spotkanie ze mną.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.