9/15/2009

Kryolan-korektory w paletach Ultrafundation 3, Dermacolor Wheel. Happy Buys-Camouflage Dermacolour Wheel & Ultrafundation By Kryolan.

Dermacolor Wheel, Ultrafundaton

Kupiłam nowe palety do kamuflażu niemieckiej marki Kryolan dla profesjonalistów.

Są to produkty do makijażu teatralnego, studyjnego. Na początku odstraszały mnie zastosowaniem-wyobrażałam sobie, że będą tworzyć teatralną maskę na twarzy. Nic bardziej mylnego. Mają kremową konsystencję, są gęste ale mimo to są prawie niewidoczne. Ładnie wtapiają się w skórę i nawet cienka warstwa wystarczy aby dokładnie ukryć cienie pod oczami, przebarwienia, problemy skórne. Kamuflaże nadają się również do modelowania twarzy. Można nakładać je za pomocą pędzli lub palców. Dla utrwalenia najlepsze są pudry fiksujące np: Kanebo, Vichy, Kryolan.
  • Ultrafundation-3 - jest to koło zawierające trzy kolory do kamuflażu: zielony na zaczerwienienia, wypryski, blizny; żółty-cienie pod oczami, zasinienia, rozjaśnianie wybranych partii twarzy; niebieski-do skóry szarej, nikotynowej.
  • Dermacolor Wheel Rainbow Circle- posiadam najjaśniejszą wersję, zawiera ona 6 kolorów do kamuflażu: D0,D4,D7, D66, D51, D4W. Można je dowolnie łączyć-wybierając najodpowiedniejszy dla karnacji odcień.
Obie palety kupiłam w sklepie "Wizażyści". Za Ultrafundation zapłaciłam 80 zł, za korektor Dermacolor 49 zł. Dostępne są inne odcienie tego korektora. Obie palety są niezwykle wydajne, każda zawiera 40 g produktu.
FirmaKokarda

1 komentarz:

  1. witaj, poszukuje pilnie skladu koleczka rainbow, czy moglabys mi je podac? powinno byc na spodzie opakowania...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.