9/29/2009

Khaki i purpura. Khaki & Purple Make Up-Derek Lam Show.

dziękuję mojej modelce Ani za pozowanie do zdjęć;-)

Jak przekładać pomysły kreatorów z wielkich pokazów mody? Mnie zainspirowała czerwona kreska w połączeniu z matowym smoky eyes z pokazu makijażu Dereka Lama.
Może być wykonany w fiolecie, szarości, brązie, lub zieleni. Wystarczy dodać purpurową kredkę lub tłusty purpurowy cień i gotowe.
Połączyłam, brudną zieleń khaki z matową szarością i czernią. Makijaż jest bardzo efektowny i prosty w wykonaniu.

Pasuje do tonacji ciepłych i zimnych.

makijaż krok po kroku
  • najpierw przygotuj matową świetlista skórę. Nałóż podkład, korektor i puder sypki lub rozświetlający (użyłam Meteorytów Guerlain w kolorze fiołkowym)
  • odrobinę różu na środek policzków
  • kolejnym etapem jest makijaż oka
  • wewnątrz konturu oka możesz dodać ciemną kredkę-ja wybrałam malachitową zieleń
inspiracja-makijaż z pokazu Derek Lam
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.