9/10/2009

Katalog Alfa Centrum-krótka historia. Short story-about making an advertising.

jesienna edycja katalogu jest już dostępna w Alfa Centrum

jedna z moich pięknych i roztańczonych modelek

Miałam przyjemność pracować z grupą tancerzy ze Studia Tanecznego przy edycji jesiennego katalogu dla Alfa Centrum w Białymstoku. I rzeczywiście przez cały czas tańczyli ;-)
Pracowaliśmy w bardzo miłej atmosferze, poznałam kreatywnych młodych ludzi, oraz szaloną stylistkę fryzur Magdę Kaszubską. To był udany dzień. Przy okazji pozdrawiam wszystkie osoby, z którymi pracowałam.
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.