8/26/2009

Meteoryty Pastel White-wymarzone zakupy. Meteorites Pastel White-Super New Buys.

Meteorites Guerlain 04 Pastel White

Od lat jestem wielką fanką meteorytów. Mam już wszystkie wersje kolorystyczne.
Szczególnie pożądane są wersje limitowane. Pastel White jest wersją pudru przeznaczoną na rynek azjatycki. Pogodziłam się z myślą, że raczej jest to płonne marzenie. Jednak udało mi się dostać je na allegro po bardzo korzystnej cenie (zapłaciłam 165zł).

Doskonałe do jasnej karnacji -tworzą subtelną , świetlistą poświatę na skórze. Składają się z białych, fioletowych, zielonych matowych perełek pudru oraz różowych i złotych opalizujących. Dyskretne i niezwykle piękne rozświetlenie karnacji i czysta wizualna i zapachowa przyjemność.

kliknij aby powiększyć zdjęcie

Serdecznie polecam wszystkim kobietom o jasnej, złotawej karnacji, lub lubiącym japoński-rozbielony makijaż. Nadają się na każdą okazję zarówno do wieczorowego jak i dziennego makijażu.
Będę je wykorzystywała w makijażu ślubnym i wieczorowym.
FirmaKokarda

1 komentarz:

  1. Uwielbiam je. Chyba lubię je najbardziej. Dają taki look ala Krolowa Sniegu podobnie jak Winter Radiance!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.