8/23/2009

Brązowe kocie oko. Brown Cat's Eye.

kliknij zdjęcie aby je powiększyć

Jest to łatwy i modny typ makijażu-nawiązuje do modnego smoky eyes. Wykonałam go całkowicie w opalizujących brązach i czerni. Nie jest to jednak ciężki makijaż. Idealny na randkę, lub wieczorne wyjście.

Moim cieniem przewodnim w tym makijażu był opalizujący na zielono brązowy brudny brąz.
Makijaż ten musi być utrzymany w ciepłej tonacji, rysunek oka jest dość wyrazisty więc nie potrzebujecie mocno podkreślać ust czy policzków. Nawiązując do jesiennych trendów usta są matowe i w kolorze nude, policzki podkreślone brązerem.

kliknij zdjęcie aby je powiększyć
dziękuję Agnieszce za wspaniałe pozowanie do zdjęć i cierpliwość

kliknij zdjęcie aby je powiększyć

Przy skórze lekko zaczerwienionej najlepiej używać podkładów w tonacji biszkoptowej. Jeżeli nałożysz bazę dodatkowo rozświetlisz skórę, a twój makijaż będzie trwalszy. Bardzo ważne w tym makijażu jest mocne podrysownie brwi-będą stanowiły ramę dla całego makijażu oka.

kliknij zdjęcie aby je powiększyć
zdjęcia Justine;-))dziękuję


Całe oko mocno obrysowałam miękką kredką i następnie rozcierałam miękkim pędzlem, aż do uzyskania efektu przydymienia oka. Staraj się cieniować oko mocno na zewnątrz, koniecznie zaznacz waterline brązową lub czarną kredką-uzyskasz głębię i tajemniczość spojrzenia.

Pod łukiem brwiowym możesz nałożyć rozświetlający cień lub puder, dodaj go również w kącikach oczu. Policzki wymodeluj bardzo delikatnie różem. Ja na całość twarzy nałożyłam na koniec puder Meteorites Guerlain 03. Bardzo mocno wytuszuj rzęsy-nałóż szminkę i gotowe!
Miłej zabawy!

Używałam:
  • podkładu Bourjois 10 Hour Sleep 73
  • korektora Make Up For Ever 01 Pink
  • bazy Beauty Eclact Sephora
  • różu Bourjois 95
  • cieni 407 Dior 5 Colours Palette+Bell Planette Eye Shadow
  • brązowej kredki Silky Eyes HR
  • pudru sypkiego HR Illumination Powder 05
  • pudru rozświetlającego Meteorites Guerlain 03 Beige Chick
  • tuszu Deborah Black&Long
  • szminki HR Velvet Surah
  • pudru brązującego Pupa
  • cienia do makijażu brwi ArtDeco Eye Brown Powder 5
FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. Ah, coz to za piekna dziewczyna na tych zdjeciach ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję to znaczy,że makijaż się udał;-) a modelka rzeczywiście piękna;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.