7/22/2009

Kolejny szczęśliwy dzień.! Another Happy Day!

moje piękne modelki

empirowa suknia Panny Młodej kupiona w Barcelonie

niecodzienny bukiet Panny Młodej
nazwany przez Asię- "afrykańskim"

efekt-wypoczęta świetlista skóra, plus naturalny rumieniec

w trakcie makijażu...
była mało czasu więc pracowałam bardzo szybko

Madzia pozowała ze swoim ślicznym synkiem.
Wybrała piękny odcień szminki i makijaż był gotowy!


Przepiękne zdjęcia Klaudyny Karczewskiej - Szymkowiak ze Studia Fotomontaż.
na stronie Studia można obejrzeć całość reportażu ze ślubu

Asia jest moją przyjaciółką od lat. Z podwójną przyjemnością pojechałam więc na jej ślub.
Była cudowna atmosfera, wiele zabawy, przepyszne jedzenie i mogłyśmy się spotkać.
Specjalne podziękowania dla rodziny i przyjaciół Asi.

100 lat Młodej Parze!!!

FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.