6/02/2009

Makijaż ślubny-turkusowe smoky eyes. Wedding Make Up-Smoky Eyes In Turquise.


Jest to propozycja makijażu druhny, ale może być to również makijaż ślubny.
Inspiracją dla kolorystyki tego makijażu była sukienka i pragnienie Elwirki, żeby mieć makijaż typu smoky eyes.
Zdecydowałam się połączyć gamę turkusową z ciemnymi grafitami, czernią i brzoskwinią.
Mocno zaznaczyłam linię brwi i rzęsy, użyłam wklejanych kryształków Svarowskiego żeby podkreślić jego wyjściowy charakter.
Żeby nie zgasić intensywnego koloru oczu Elwirki użyłam wokół oka czarnej miękkiej kredki i roztarłam ją wokół oka białym opalizującym na niebiesko pyłkowym cieniem. Dało to efekt"halo"-mocno przydymionej poświaty księżyca.

Usta w tym typie makijażu powinny być neutralne. Żeby twarz nie wydawała się płaska-mocno wymodelowałam ją białym pudrem i pudrem brązującym-żeby zatrzeć granice na koniec użyłam pudru transparentnego w jasnym odcieniu.


dodatkowo używałam:
  • szarej kredki HR Silky Eyes 04-do makijażu brwi
  • czarnej kredki HR Silky Eyes 01
  • pudru brązującego PUPA
  • pudru Guerlain Les Meteorites Pearly Pink
  • podkładu HR Color Clone 13 Shell +23 Biscuit
  • korektora pod oczy Oriflame Giordani Gold 01 Pink
  • tuszu pogrubiającego Astor Air Max 01
  • kryształków Swarovski

FirmaKokarda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.