6/06/2009

Makijaż ślubny. Srebro i beż. Wedding Make Up -Silver & Beige.

Kasia chciała mieć delikatny i podkreślający urodę makijaż ślubny. Miał pasować do prostej i pięknej sukni.
Zdecydowałyśmy się na gamę srebra, szarości, bieli z odrobiną złota.

Skóra miała wyglądać naturalnie i świeżo, użyłam więc brązera i różu w tonacji morelowej żeby nie dodawać do makijażu kolejnego koloru.

Zamiast szminki wybrałyśmy gęsty jasnoróżowy błyszczyk.
Użyłam do nadania subtelnego połysku złotego pyłku. Nabłyszczyłam dekolt, uszy, kark, ramiona.

Podkreśliłam szarą kredką linię brwi i rzęs-a następnie
nałożyłam na ten rysunek ciemno szary eyeliner ze złotym połyskiem.
Kasia miała pięknie ułożone włosy

Makijaż oka jest w tonacji chłodnych, naturalnych kolorów: kamień, beż, biel, opalizująca kawa z mlekiem.


dodatkowo używałam:
  • czarnej kredki HR O1 Silky Eyes
  • szarej kredki HR 04 Silky Eyes do makijażu brwi
  • matowego cienia HR 02 Hunt For Honey-morela opalizująca na różowo
  • matowego cienia HR 42 Opal Flame- zimny beż z opiłkami srebra
  • korektora pod oczy HR 01 Magic Concealer
  • pudru z opiłkami złota Bourjois Gold Nacre'
  • morelowego różu HR 03 Pick Over Peach
  • podkładu Giordani Gold Porcelaine Orirlame

FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.