6/11/2009

Makijaż ślubny różowo-czarny. Wedding Pink-Black Make Up


Kolejna propozycja makijażu ślubnego dla delikatnego typu urody.

Na całość oka nałożyłam jasnoróżowy matowy cień, oko wymodelowałam słodkim odcieniem różu z opiłkami, dla wzmocnienia oczu użyłam czarnej miękkiej kredki (roztarłam ją wokół całego oka) i czarnego pyłkowego, matowego cienia.
W kąciki oczu nałożyłam jasny różowy opalizujący pyłek. Całość twarzy wymodelowałam dwoma kolorami podkładu, brązerem i na koniec rozświetliłam twarz jasnym transparentnym różem w kamieniu. Dopełnieniem makijażu jest szminka w odcieniu delikatnego różu.
Jest to bardzo popularny typ makijażu ślubnego: delikatny, zarazem podkreślający urodę.


FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.