6/05/2009

Bridal Make Up-Winged Liner/Makijaż ślubny-kreski.

Asia jest młoda, piękna i pełna energii, zaproponowałam jej makijaż w soczystych kolorach owoców i złocie. Chciałam uzyskać efekt promienistej skóry, pokreślić lekką opaleniznę i urocze piegi. Bardzo zależało mi na jak największej naturalności i dziewczęcości tego makijażu.
Sukienka była biała z czarnymi akcentami, dlatego dodałam czarne grube kreski w stylu lat 50'.
Brwi wymagały lekkiego przyczesania i nabłyszczenia.
Skórę wymodelowałam różem i pudrem brązującym, usta pozostawiłyśmy naturalne w różanym kolorze.

dodatkowo używałam:
  • czarnej kredki Silky Eyes 01 HR
  • pudru brązującego PUPA Summer Bronze 02
  • cienia wypiekanego Bourjois Rose Tentation 34-róż opalizujący na złoto
  • cienia HR Mono 43 Grey Cyan
  • żelu do brwi HM
  • różu w kamieniu Pose In Rose HR
  • kredki Sensique Candy Colours w odcieniu opalizującego różu

FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.