5/13/2009

Niezbędnik-bazy pod makijaż. The must have's - Make Up Bases.


Najczęściej narzekamy na to, że makijaż nie jest trwały, przemieszcza się po twarzy. Prostym i skutecznym rozwiązaniem jest stosowanie baz pod makijaż. Przedstawiam te, które sama stosuję i jestem bardzo zadowolona z rezultatów.


Baza Art Deco jest moim makijażowym niezbędnikiem w pracy.
Przy ekstremalnych warunkach- wielogodzinnych sesjach zdjęciowych, przy makijażu ,który musi utrzymywać się cały dzień sprawdza się świetnie.
Ma postać lekkiego, beżowego kremu. Należy opuszkiem palca nałożyć krem na powieki lub-i pod oczy. Wystarczy mała ilość kosmetyku. Nie spotkałam się z uczuleniami lub podrażnieniami. Więc wg. mnie jest to produkt doskonały.
Kosztuje 36zł.

FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.