5/23/2009

Makjaż ślubny-morelowy. Wedding Apricot Make Up.

Ania przed i po :-))

Ania potrzebowała porady dotyczącej pielęgnacji skóry naczyniowej i makijażu ślubnego, który będzie współgrał z jej morelową sukienką.
Dziś miałyśmy makijaż próbny. Ustaliłyśmy kolorystykę i natężenie makijażu-wybrałyśmy sukienkę podobna w kolorystyce do sukni ślubnej po to, żeby Ania mogła jak najlepiej ocenić efekt końcowy.
Namawiam Anię gorąco na zmianę uczesania-efekt fryzury "po" jest efektem Photoshopa, ale myślę, że Ania zdecyduje się na tę zmianę-wygląda naprawdę świetnie w klasycznym bobie!





Wykonałam makijaż podkreślający klasyczną urodę Ani. Zaznaczyłam mocniej oczy i linię brwi. Ponieważ skóra Ani ma tendencję do silnych rumieńców-zrezygnowałam z różu i zastąpiłam go brązerem. W makijażu oka trzymałam się tonacji złota, moreli i czekoladowego brązu. Mocno wytuszowałam rzęsy brązową maskarą. Na koniec pomalowałam usta szminką w naturalnym morelowo-różanym kolorze ze skrzącymi drobinkami złota.
Ostatnim etapem były zdjęcia-zdecydowałyśmy wspólnie, że makijaż idealnie nadaje się również do cv.


wykorzystane kosmetyki; niektóre z nich są już niedostępne na polskim rynku


Używałam również:
  • kredki brązowej do oczu HR Silky Eyes 02
  • pudru matującego HR Double Agent 05
  • korektora Magic Concealer HR 01
Pamiętaj!
  • jeżeli masz skórę skłonną do pękania naczynek zainwestuj w pielęgnację, kupuj kremy do skóry wrażliwej-suchej, atopowej bądź naczynkowej
  • jeżeli myjesz twarz wodą-używaj specjalnych środków-nigdy mydła i żeli matujących
  • nie korzystaj z solaruim zastąp opaleniznę pudrem brązującym
  • latem stosuj na twarz wysoki filtr od 25 SPF w górę
  • unikaj kawy, alkoholu
  • kup wodę termalną i używaj jej kilka razy w ciągu dnia
FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.