5/20/2009

Makijaż truskawkowy. Strawberry Make Up.

Diana jest artystką- wykonałam makijaż idealny na scenę-dynamiczny i widoczny.
Niesamowity przejrzysty kolor oczu Diany został wydobyty dzięki tonacji czerwieni i pomarańczu. Czerwień jest pięknym kolorem zarówno do opalonej jak i jasnej karnacji.


Dodatkowo w makijażu Diany wykorzystałam przejrzystą zieleń-jest to właściwie biel opalizująca na zielono. Kąciki oczu dobrze jest delikatnie rozjaśnić, żeby oko nie wyglądało ma zmęczone. Odrobinę tego koloru nałożyłam pod łukiem brwiowym.





Makijaż oparłam na roztartym kolorze -nie używałam podkreślających kontury kredek, zarówno w makijażu oka jak i ust. Kosmetyki nakładałam warstwowo dla uzyskania przenikania się kolorów i większej świetlistości.
Skórę przygotowałam za pomocą kamuflażu i pudru sypkiego. Przy tak intensywnym makijażu oka - skóra ma wyglądać świeżo i naturalnie. Usta przy tego rodzaju makijażu najlepiej malować palcem, wklepując pomadkę w usta aż do uzyskania pożądanego efektu.


używałam następujących kosmetyków:
  • bazy pod cienie ArtDeco
  • kamuflażu Yellow ArtDeco
  • różu HR 28 Divine + 11 Think Pink
  • cieni HR 02, 30, 09, 14
  • cieni pyłkowych Vollare: Koral + Opalizujący Pomarańcz+ Biel Opalizująca na Zielono
  • zestawu do makijażu oczu i ust Lancome Ombre Trio 02 Rouge Thermique
  • pudru sypkiego Illumination 03 HR
  • maskary pogrubiającej Margaret Astor Volume Artist 800 Black
  • szminki HR Stellars 323 w odcieniu truskawkowym
  • błyszczyka HR 14 Gracefull
FirmaKokarda

2 komentarze:

  1. AAAA ale śliczny makijaż wow

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;-))teraz myślę o twoim makijażu na przyjęcie;-))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.