5/29/2009

Makijaż ślubny dla brunetki. Róża i fiołkek. Wedding Make Up-Brown Hair Woman. Rose & Cyclamen.


Emilia w delikatnym fiołkowo-różanym makijażu ślubnym.


W makijażu ślubnym Emilii starałam się wydobyć intensywny kolor tęczówki oka i podkreślić piękny kształt ust.
Ponieważ Emilia ma regularne rysy twarzy jej makijaż może być bardzo odważny kolorystycznie-chciałam jednak uzyskać efekt delikatności. Wybrałam gamę fiołkowo fioletową z elementami różu i złota (ze względu na to, że suknia będzie kremowa). Dekolt
oprószyłam pyłkiem do ciała i twarzy w kolorze złotym. Bardzo ważny był dla mnie rysunek brwi-pokreśliłam je żelem i kredką w odcieniu czekoladowego brązu. Usta pomalowałam różową półmatową szminką z opiłkami srebra i wymodelowałam złotym pyłkiem.


Dodatkowo używałam:
  • podkładu HR Color Clone 13 Shell
  • bazy od makijaż Sephora Perfection Make Up Base
  • kredki HR O1 Black, 02 Brun
  • pudru sypkiego HR 01 Translucent
  • szminki HR 175 Taste Delight
  • korektora HR Magic Concelaer 01
  • cienia pyłkowego biel opalizująca na różowo Pupa
FirmaKokarda




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.