5/28/2009

Makijaż okolicznościowy-część 2. Party Make Up-Part Two.



Makijaż Kasi miał nawiązywać do sukienki w stylu lat 60'. Synonimem tamtego okresu są grube kreski i czerwone usta. Przy takim makijażu skóra musi wyglądać neutralnie. Nie stosowałam różu-tylko ciemniejszy odcień pudru. Jeżeli masz tak mocną oprawę oczu makijaż może być bardzo intensywny i nasycony.

Oczy podkreśliłam odcieniami granatu i błękitu, dodałam brokatowy eyeliner. Kąciki oczu mocno rozjaśniłam pyłkowym opalizującym, fiołkowym cieniem.
Brwi należało nabłyszczyć i przeczesać.
Do makijażu ust użyłam dwóch szminek ciemniejszego i jaśniejszego odcienia czerwieni. Żeby makijaż nie był przerysowany- wklepałam kolor w usta opuszkiem palca.



Kasia poza studiami zajmuje się projektowaniem i wykonywaniem biżuterii.
Więcej tutaj.



użyte kosmetyki

FirmaKokarda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.