5/27/2009

Makijaż okolicznościowy. Party Make Up.

kolczyki ByMal do kupienia tutaj

Pani Halina potrzebowała delikatnego, podkreślającego urodę makijażu na wieczorne przyjęcie. Chciałam podkreślić piękny odcień skóry, brązowe oczy. Pani Halina ma piękną skórę, owal twarzy więc ni było to trudne.
Suknia była kremowa i jako dodatek-fiołkowe kolczyki. Zdecydowałam się na gamę brzoskwini i fioletów. Skórę podkreśliłam pudrem brązującym i brzoskwiniowym różem. Używałam również bazy rozświetlającej w odcieniu brzoskwiniowym. Dodałam szminkę z intensywnym połyskiem. Bardzo ważny był makijaż brwi-użyłam miękkiej kredki do oczu, którą roztarłam pędzelkiem. Brwi dodały wyrazu całemu makijażowi oka.

dodatkowo używałam:
  • kredki do oczu HR Silky Eyes 05 Toupe (modelowanie brwi)
  • kredki do oczu HR Silky Eyes 02 ciemny, czekoladowy brąz
  • podkładu Oriflame Giordani Gold Porcelaine+Natural Beige
  • korektora Lancome Palette Pro
  • tuszu do rzęs Astor Air Max Waterproof 01 Black


  • jeżeli twój makijaż ma przetrwać wiele godzin użyj bazy pod podkład, oraz bazy pod cienie do oczu
  • pomaluj się intensywniej niż zwykle
  • użyj pudrów rozświetlających
  • nie zapominaj o makijażu dekoltu, szyi, uszu i ramion
  • użyj szminki z połyskiem lub błyszczyka i konturówki w naturalnym kolorze
  • pamiętaj o zmatowieniu strefy T
  • weź ze sobą: bibułki matujące, patyczki higieniczne, szminkę i puder matujący
FirmaKokarda

1 komentarz:

Miło mi że czytasz moje posty, ale proszę nie zostawiaj komentarz służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Nie publikuję komentarzy zawierających adresy e-mail albo linki do stron zewnętrznych.